بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دنیای تفریح و سرگرمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد شبیری
1:27
سه شنبه 24 فروردين 1395

آشپزی، یک فعالیت مهم در زندگی همۀ ماست؛ اما زمانی این موضوع مهم تر می شود که آن را وارد بازی ای مانند Minecraft کنیم؛ در این صورت قضیه فرق می کند. در این بازی سرگرم کننده شما حتما به خوردن غذا های متنوعی برای بقا نیاز خواهید داشت. در این ویدیو یاد می گیرید چگونه دستگاهی بسازید که خوک را به صورت اتوماتیک برایتان آمادۀ میل کردن کند. نوش جان!

دانلود فیلم در ادامه...

تعداد بازدید از این مطلب: 1194
موضوعات مرتبط: Redstone Tutorials , ,
محمد شبیری
1:50
یک شنبه 22 فروردين 1395

باز هم دروغ و خیانت، موضوعی که جوامع زیادی از آن رنج می برند و در بخش بخش زندگیمان آن را حس می کنیم یا کرده ایم. ما از دروغ رنج می بریم و واقعا هیچ کدام از ما دوست نداریم هیچگاه دروغ بشنویم. همین حس تنفری که همۀ ما نسبت به دروغ داریم به ما کمک کرده تا سعی کنیم بفهمیم چه زمان هایی در حال گول خوردن و دروغ شنیدن هستیم و بتوانیم از خطرات احتمالی ای که این چیز کثیف برایمان ایجاد می کند در امان بمانیم. پس اگر شما هم از دروغ متنفر هستید، باید برایتان جالب باشد که بدانید دستگاهی ساخته شده که می تواند به شما بگوید که آخرین جمله ای که شنیده است راست بوده یا دروغ، همه این ها فقط با زدن یک دکمه! این دستگاه در بازی معروف و محبوب Minecraft قابل ساخت است. اگر بازی را دارید پس این دستگاه را در دنیای خود بسازید و از زندگی پر از صداقت خود لذت ببرید.

نکته: ادمین سایت هیچ مسئولیتی در قبال کشتار های جمعی بعد از ساخت دستگاه، طلاق ها، جدایی ها، دعوا ها و درگیری ها نمی پذیرد. خنده

دانلود فیلم در ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 1209
موضوعات مرتبط: Redstone Tutorials , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

بهترین عنوان معرفی شده در E3 از نظر شما؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وبسایت به زودی فعالیت های گسترۀ خودش را شروع خواهد کرد...
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به گیم و سرگرمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر